El bloc de d'Artagnan

Enquesta: aplicacions per a mòbils Android

Posted in Android by dartagnan on 13 febrer 2011

Fa uns dies vaig canviar de telèfon mòbil, però no de tipus de telèfon: segueixo tenint un mòbil Android. Tot i això, abans de fer el canvi, vaig decidir apuntar-me totes les aplicacions interessants que hi tenia instal·lades. I ho podia haver fet de diferents formes:

  • En un tros de paper, anotant el nom de l’aplicació i subratllant les que considerava més interessants.
  • En un fitxer de text guardat a l’escriptori de l’ordinador.
  • En un esborrany de correu electrònic, que després podria reenviar a tothom qui em demanés consell sobre aplicacions Android a instal·lar.
  • En un full de càlcul, en què podria anotar-hi el nom de l’aplicació, el tipus, una valoració de 1 a 5 sobre si és recomanable o imprescindible.

Al final, em vaig animar per fer un full de càlcul a Google Docs, i em vaig adonar que podia crear un formulari o pàgina web que enregistrés automàticament la informació en un full de càlcul. I així ho vaig fer.

A continuació podeu veure el formulari i, si voleu, aprofitar per fer-me arribar alguna recomanació. Com he explicat abans, l’ús principal d’aquesta llista de recomanacions serà anar instal·lant aplicacions al meu nou mòbil, però possiblement també l’utilitzi per publicar-ne comentaris en aquest bloc.

Enllaç

Deixa un comentari

