El bloc de d'Artagnan

first.odt

Posted in Eee, Meta-blogging by dartagnan on 22 Març 2008

Aquest es el meu primer document amb l Asus Eee PC.

A continuació, reescric la línia de dalt, perquè ja he après a escriure els accents.

Aquest és el meu primer document amb l’Asus Eee PC.

A més a més, utilitzo l’extensió de l’OOo OpenOffice.org2GoogleDocs (by Przemyslaw Rumik) per exportar-lo a GoogleDocs.

 

Finalment, l’obro amb GoogleDocs i utilitzo l’opció de publicar-lo al bloc.

I és per això que ara el pots llegir.

2 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Carles said, on 25 Agost 2008 at 11:21 pm

    Ei, primer de tot felicitat pel blog! Dir-te que a mi encara no em funciona fent el que dius amb l’altre post (he seguit els passos del greek..). L’Asus Eee PC permet escriure accents tancats amb la tecla apòstrof i accents oberts amb la tecla ` (entre ESC i F1). El que passa és que l’Openoffice no.

    Vaig trobar com canviar el teclat i canviar-lo a l’espanyol. Ara amb l’Openoffice puc fer ALT i una vocal i em surt l’accent tancat. Però no obert.. Alguna suggerència?

  2. dartagnan said, on 31 Agost 2008 at 12:22 pm

    Carles, merci pel comentari.

    Vaig fer diferents coses per configurar l’aparell i no recordo com ho vaig acabar, però em sembla que els punts rellevants eren:
    · configurar el teclat (pestanya Settings, Personalization) com a English/International (a Keyboard Layout).
    · treure el paquet xandros-scim, escrivint al terminal (ctrl+alt+t): sudo apt-get remove xandros-scim (en alguns casos, sudo apt-get remove xandros-gcin gcin).

    A veure si hi ha sort.


Deixa un comentari

