El bloc de d'Artagnan

A favor de les propines

Posted in Uncategorized by dartagnan on 23 febrer 2008

Desprs de viure i veure el tracte dels cambrers d’Estats Units, no em puc estar de dir: visca les propines! L’atenci i amabilitat en el tracte dels cambrers americans no es poden comparar amb les cares llargues i mirades esquives de la majoria de cambrers catalans.
De fet, el tema de les propines no s ms que el concepte de sou variable calculat en funci del valor aportat al client (perd per l’slang de consultoria: la satisfacci del client!), que s, possiblement, l’incentiu ms encertat.
El client est disposat a pagar ms per un bon servei (jo ho estic!), i te un mecanisme per penalitzar el mal servei.
El problema s el segent: com implantar el sistema de propines a Catalunya? Els meus limitats coneixements de teoria de jocs i economia em diuen que s una causa perduda 😦

Anuncis

Deixa un comentari

